120510

Förlåt för dålig uppdatering, men som ni kanske vet var jag upptagen hela dagen igår! Och då menar jag verkligen hela dagen också! Gick upp halv 10 och fick hämtning av Kajsa 10:50. Började rigga på sagateatern ca 11 och sedan började vi filma klockan 2. I pausen fixade jag med minneskorten, efter att ha stått upp väldigt länge som en ostkrok. Sedan bytta jag av en stund med Teo.

Hann gå till mias och äta middag innan vi insåg att vi var tvugna att gå tillbaka för att tömma resten av minneskorten innan andra föreställningen. Och det vär väl typ på minuten att vi verkligen hann göra det, de två sista extra minneskorten höll jag på att tömma precis innan föreställningen började(efter de börjat filma). Fick sitta större delen innan pausen, men bytte av med Teo ett tag så att han fick vila. 
Och efter pausen bytte jag med Jesper och fick stå som en ostkrok resten av spexet.

Det var slut strax innan 23 och jag kan lova att vi var effektiva på att packa ihop, för strax efter 23 var vi  packade och klara, de tog dock lite tid att vänta på att Kajsa skulle hämta bilen. Så var hemma ca 23:30, otroligt lång dag alltså 11-23:15 ca, Men så sjukligt roligt det var, och vi var verkligen GRYMMA!

Och nog måste jag medge att det känns i kroppen idag, men det var verkligen värt det till 110%. Och för de övriga fick de 2 dagars helg (måndag, tisdag). Men eftersom jag fått praktik ska jag dit. Så jag säger godnatt, så jag orkar upp imorgon!

We're awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback