120710

Jag kan verkligen inte förstå varför det är så fruktansvärt kallt på mitt rum, det känns liksom inte det minsta logiskt. För jag ligger hur som helst och fryser som jag vet inte vad just nu, men ska strax gå ut och se på House, inte för att jag egentligen har någon som helst ork till att se det heller. Har varit jätte trött ända sedan jag åkte från skolan vid 5 tiden. Vet inte om det beror på att jag satt och redigerade spexet i 2 timmar och det var ganska så segt, men kul ändå.

Är sjukt taggad på att fortsätta redigera imorgon faktiskt, jag vet att jag är galen, men det är så OTROLIGT roligt att redigera så det är svårt att beskriva. Det är en utmaning, ja men hur kul är det inte med utmaningar liksom?
Kommer förmodligen sitta med det hela dagen imorgon. Kommer förmodligen vara ganska inne i det.
Kom på nu att jag tror jag gjorde fel när jag redigerade dessutom, tor jag la klippen på "fel ställe" alltså i fel ordning i premiere, det sög ju. Men vi får se hur det blir imorgon, nu ska jag i alla fall gå och se house, sedan sova!
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback