120910 sliten

Just nu sitter jag som ni kanske förstår och bloggar. Jag är på väg i säng, eller nog för att jag redan sitter i sängen men, är på väg att lägga mig för att sova. Måste verkligen vara utvilad imorgon känner jag.
Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig mina frukter imorgon, för dom lär verkligen behövas. Man tappar energin ganska snabbt när man sitter framför en dataskärm hela dagarna. Så lär behöva en före lunchen och en efter haha.
Känner att det verkligen går framåt i redigeringen idag, tror kanske jag gjort 25 mins redigering idag, och jag har verkligen tänkt vara mer effektiv imorgon, för jag vill verkligen hinna klart, så jag slipper det här arbetet sen.
Men det är kul även om det tar på krafterna otroligt mycket!

Och därför vill jag säga tack till Örnie som iprincip räddade min dag när jag bokstavligen bröt ihop pg a att all min ork försvann och jag hade ingen energi till något som helst. Eftersom han gick och köpte en dricka och en kexchoklad till mig, hur awesome som helst, och jag blev über glad!

Men nu ska jag vekligen stänga av datorn och sova. Godnatt<3




Kommentarer
Postat av: Emma

Jobba på =) Kommer förbi skolan en sväng vi får väl se om du är kvar då! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback