010210

sitter inne på mitt rum och fryser hur mket som helst för att det är så sjukligt kallt här inne. jag ska alldeles strax lägga mig, eftersom jag ändå måste stänga av datorn halv 11, eller egentligen 22:35 för att vara exakt. Men vem orkar det egentligen?
Jag är inte så bra på det med att blogga just nu, för jag sitter och pratar med Fanny, Björn, emmeli och ida på msn(nä inte samtidigt). Och dom är viktigare än mitt blogga. Men nu blev klockan över halv och jag måste sluta. Och det här kommer därför att bli det mest röriga och ovärda inlägget på väldigt lång tid som har publicerats i denna blogg.

Hur som helst så har jag gjort den intervjun till ett företag nu. Intervjuade Lars, enkelt och bra och tog inte alls särskilt lång tid. Men nu sova. Kramen<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback