020210 klippning

Är trött och ska alldeles strax lägga mig, behöver verkligen sova ordentligen och jag peppar verkligen inte morgondagen, vill egentligen mest bara sova om jag ska vara ärlig. Orkar inte fara och kolla på något skit med rymden, jag är så lite intresserad som det går att bli om det. Men jag har inget att välja på så det är väl bara att plåga sig och åka dit. Jag har faktiskt inte så mycket annat att välja på. Och det skulle tydligen ta några timmar. Någon som har lust att smitta mig med en förkylning som bara varar i en dag?
Nä, trodde väl inte det. Ni lär ju märka om jag är levande imorgon eftermiddag eller om jag dött påvägen.

Inte gör det saken bättre att vi inte har någon Media lektion imorgon helelr för att Kajsa är "skyldig" Sofie en lektion från förra terminen. Så då har vi svenska, eller engelska imorgonbitti. Tror det blir engelska och sedan svenska Jippi vad roligt. Skolan är inte lika rolig alla gånger.

Hur som helst så har jag klippt mig idag, och det blev verkligen helt AWESOME måste jag säga. Slingade också, utväxt, URSCH. Sedan fick jag en röd slinga i luggen också. Klippte lita, och det är urtunnat också men det säger egentligen inte så mycket när det gäller mitt hår.
Idrotten idag var as rolig också, beachvolleyboll. Så jag har rätt ont i mina ben nu kan jag säga. Och vilken sommarkänsla man får av sand alltså. Det är helt otroligt. Men det är ganska jobbigt att springa i sand.

Men nu blir det att sova. Tror dock jag ska bjuda på en helt förfärligt ful ego bild på min nya frisyr även om inte hela håret är men. Men eftersom det här är den enda bilden som jag lyckats ta med min gammla kamera som är död på batteri så får ni väl skratta ¨åt den. I don´t care... or do i? Aja... Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback