020210

Sitter på skolan just nu. Mediekommunikationen börjar precis nu, och jag måste börja renskriva intervjun direkt nu så att jag hinner skriva klart det eftersom den ska var inlämnad imorgon och idag är sista lektionen som vi har på oss att göra det. Jag gjorde somsagt intervjun igårkväll.

I eftermiddag blir det i alla fall att klippa sig. Sjukt skönt det kommer att bli. Är så less på att ha luggen i ögonen hela tiden. Vet dock inte om jag ska behålla samma frisyr eller om jag ska byta, vi får helt enkelt se hur det blir. Jag har dock ingen kamera så jag kan inte lägga in någon bild på hur det blir sen. Men ni får väll kanske en bild senare.

Men nä nu är det bäst att jag börjar jobba. Skriver kanske mer senare. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback