030210

Jag halv ligger för närvarande i min säng och var påväg att lägga mig för en halvtimme sedan men har inte kommet längre än såhär, jag fastnade helt enkelt. Eller jag väntar på att SVT västerbotten ska lägga ut sin senaste sändning på webben så att jag får se om vi finns med i den. Ja nu ska jag ta det från början alltså. Det var som så att SVT var på skolan och filmade idag och då filmade dom tydligen mig då(nu lät det som oamjag inte var medvetet om det, vilket jag verkligen var.) Och det var alltså i förmiddags, men dom om fortfarande inte sänt ut det inslaget så antingen sändes det väl i 22:15 sändingen eller så kanske dom sänder det imorgon, man vet aldrig.

Hur som helst så imorgon har jag bestämt mig för att vara seriös imorgon och plugga så jag får bort lite restupppgifter i engelskan. Med andra ord stanna på supporten och verkligen plugga, för det behöver jag verkligen- har hur mket rest som helst, men BARA i engelskan.Eller vänta 1 uppgift i svenskan som är kalr som jag bara inte har skickat in.

Men nu ska jag sova. KRamen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback