080210

Var hos tandläkaren i morse. Det gick nog så våldsamt dåligt som det aldrig någonsin har gjort för mig hos tandläkaren alltså. Förut, när jag inte alls var särskilt duktig på att borsta tänderna, då får jag inte ett enda hål i tänderna. Nu när jag är jätte noga med att borsta tänderna så ni tror inte att jag får hål tänderna då? Är inte det ganska så ologiskt egentligen, det borde ju alltså vara tvärtom? Så nu har jag början till två hål i "tuggroparna" men även början emellan tänderna. De som är emellan tänderna kunde man tydligen få att stanna. Men inte de andra. Så nu måste jag laga också. Nästa tisdag, känner att jag inte är så taggad på det. Jag bor ju nästan hos tandläkarn känns det som. Tandläkaren idag, på torsdag och sedan på Tisdag igen. Det känns ju hemskt roligt... eller inte.. 

Så turen är verkligen inte på min sida idag. Hade nyss naturkunskapsprov också. Och jag kan inte med bästa vilja säga att det gick särskilt bra, jag kunde inte något alls, så jag chansade på det mesta. Jaja, blir det IG så blir det. Då har jag en chans att plugga till det igen i alla fall.
Som om det inte vore nog med det så har min mobil gått sönder idag också, den saken i mitten som man bläddrar med, den lossnade vid lunchen. Så nu måste jag lämna in den på lagning så då får jag leva med min förra mobil som inte heller är hel! Det är verkligen inte min dag idag. Vad ska hända härnäst, ska jag krocka när jag åker med bussen hem eller? 

Nä nu ska jag sluta whina över allt. Och göra något vettigt tills jag börjar om 25 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback