090210 engelska!!

Åh, just för närvarande HATAR jag blogg.se har försökt blogga länge nu, men det har verkligen inte gått bra alltså. Något krupp har det verkligen varit. Först kom jag inte alls in och när jag väl kom in, tror ni att det gick att skriva inlägg då elr. Nä såklart inte, det skulle vara alldeles för enkelt!

Hur som helst så har jag faktiskt varit duktig idag. Stannade på skolan efter vi hade slutat för att göra engelska, och jag gjorde verkligen engelska också. Så nu har jag bara 4 uppgifter kvar sen är jag klar med det här kappitlet och kan gå vidare med resten av restuppgifterna, ska bli grymt skönt. Nu känns det som om jag börjat fålite motivation till engelskan, vilket verkligen var på tiden alltså!

Jag har egentligen inget vettigt att säga, och jag ska sova snart. Är dyng trött. Ska bli hur skönt som helst att sova.
Imorgon blir det Fika med Björn tror jag (:.. Annars blir det nog mer engelska plugg skulle jag tro.
Har inte bestämt mig för hur jag ska göra än om jag ska åka på dirren till stan och få pengar av pappa och sedan dra tbx till skolan... hm vi får helt enkelt se. Nu sova:)

HÄGGEN!!! haha, jag gillar bilden starkt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback