100210

Jag bli så less! Nä men inte riktigt så illa är det faktiskt! Jag sitter i sängen och har precis druckit upp mitt té och ska göra mig iordning och sova snart, jag är verkligen dyng trött, men ska verkligen se till att vara pigg imorgon alltså.
Min dag har väl varit si sådär, men på något sätt helt awesome ändå. Filmade till vinjetten idag, tror faktiskt det kan bli riktigt bra. Vi fick folk som ville vara med och kasta tillslut, vilket verkligen var tur alltså. Nu ska vi bara se till att det blir bra i redigeringen också, så nu har vi verkligen något att göra imorgon, skönt alltså. Vi har ju som inte riktigt haft några större saker att göra hittills, även om vi faktiskt fått något att göra nästan varje lektion.

Höll på att dö av skratt idag också, jocke sluta vara taskig med mig sådär allts¨... Nä men vissa saker gjorde min dag lite halvtung, men har folk som gör mina dagar grymt värda! Tack allt folk<3
Åkte in till stan och fikade med Palten och björn på Café station, riktigt mysigt. SEdan kom även Mirjam :D..
Var väl där kanske i 2 och en halv timme innan jag faktiskt drog mig hemmåt för dagen och det är ungefär min dag.
Imorgon kommer vara mket värre. Tandläkaren, men jag har inte tandläkarskräck om det är det ni tror alltså!
Men nu ska Amanda sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback