110210

Ibland förvånas man av kommentarer på sin blogg! Ja, då menar jag inte på ett negativt sätt alltså. Fick en väldigt uppmuntrande kommentar på bloggen idag, av ressigören av tillbaka till vintergatan. Man blir väl lite halv skeptisk på något sätt ändå. 
Hur som helst ska jag sova, har ont i munnen så sjukt mket så jag dör, känns det som. Jag har ångest över att jag har tappat bort ett band till filmkameran på skolan, där filmen till våran vinjett är, nog för att jag är till 99,999% säker på att det ska ligga på bordet i klassrummet eftersom jag varken hade det i byxfickorna, jackfickorna eller i väskan när jag åkte från skolan. Så ja... Men annars lär jag vara GANSKA(!!) hatad, med tanke på att det var andra gången vi filmade det. Så nu ska jag sova på saken. Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback