120210 AJ

Sitter hemma i min säng har nyss kollat på en massa bilder från när jag och Häggen fotade idag.Några bra bilder blev det faktiskt några bra bilder ändå. Dock orkar jag inte lägga ut någon bild just nu. Ska strax, dvs när Lars kommer tillbaka, sätta mig och se på film. Mamma och lars åker till Egypten nästa vecka, och är borta i 2 veckor. JAg är absolut inte avis... verkligen inte(eller hur det nu var).
Och påtal om n¨ågot HELT annat så är min lugg rosa nu!!! okey okey! Den var röd men nu är den rosa, jag ger mig alltså. Den är inte riktigt lika fin längre, men den är fortfarande fin liksom!

Min dag har varit, ja hur har den varit? Jag har mest gått och stört mig på att jag haft så förbannat jävla ont, och jag vill klaga, men orkar inte för det är drygt att klaga.... SKAFFA ALDRIG TANDSTÄLLNING!
Och påtal om något helt annat igen, så på mitt skrivbord ligger det för närvarande en bok som heter blåsta, som är min lärares. Fick låna den av henne!

Juste, min mor kom hem med ett 6-pac Nöt-Créme och sån choklad riskaka till mig idag efter att hon vart på Ö&B, det gillar vi verkligen.
Men nu verkar Lars ha kommit tillbaka så nu film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback