120210 sleep

Alltså mina tänder kan bara gå och dö just nu säger jag bara! Jag har så fruktansvärt ont så det är inte sant. Men nog klagat om det.
Som jag skrev tidigare skulle vi se film, en film som jag för närvarande inte kommer ihåg vad det heter, men den var helt klart godkänd, när jag kommit på vad den heter så meddelar jag såklart er!
Mitt minne är verkligen inte på topp idag känner jag. Imorgon är jag ensam hemma nästan hela dagen, dvs tills min bror kommer hem från jobbet alltså. Tror faktist att jag ska ta och plugga då, behöver verkligen få det gjort känner jag.

Imorgon ska jag ta sovmorgon tror jag, skulle behöva sova ut så då kan man undra varför jag inte redan har lagt mig, och det har jag inget bra svar på, men så fort jag publicerat detta inlägg ska jag sova, eller i alla fall försöka sova.

Men innan jag ska lägga undan datorn vill jag bara säga att jag tycker alla ALLA ska gå in på den >
här< bloggen http://sugarpops.blogg.se/. Bara för att folk ska gå in på den skrev jag den två gånger. Det är i alla fall ett gäng från NTI som gör en Videoblogg, den är helt underbar alltså! Sjukt roligt. Så ALLA borde kolla på den NU!!!

Oj så roligt man kan ha!! eller inte!!! HAHA gilla att toan syns också! Hur som, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback