160210

Förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering i helgen och de senaste dagarna, men jag har verkligen inte haft någon som helst ork att engara mig i att blogga de senaste dagarna. Och i helgen skulle ja ta en slapp helg och bara koppla av och vila upp mig vilket för mig innebar att inte sitta vid datorn så mycket. tro jag satt vi datorn knappt 2 timmar i lördags, kanske lite mer men.
Så jag är hemskt ledsen.

Som ni kanske förstod så har slappat i helgen, verkligen. Mjukiskläder FTW. Och denna början på veckan har jag varit sjukligt förvirrad så det är inte sant, tror mitt huvud är överfullt just nu. Förvirrar på tider, dagar, möten. Ja allt möjligt faktiskt.

Hur som helst ska jag snart lägga mig och läsa. Ska fortsätta läsa på boken "blåsta!" som jag har fått låna av min Lärare. Jag är verkligen helt inne i den. Men den är väldigt, väldigt speciel alltså. Det är ju ingen direkt roman, mer som "fakta" men ändå inte... Hur bra som helst enligt mig alltså..  Är som uppslukad av den..

Det är fettisdagen idag. Fick mig en semla tillslut, hur gott som helst! Juste KALLA OCH FERRY!!! Bra start på OS Sverige! Det gillar vi..
Men nu blir det läsa!! godnatt<3

fick ni er någon semla idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback