170210 summer!!

Sitter på skolan och väntar på att Matten ska börja. Jag är seg, fruktansvärt seg förstår verkligen inte vad det är med mig alltså. Jag börjar känna mig sjuk, igen. Vill verkligen inte bli sjuk igen alltså, tycker att jag har vart sjuk tillräckligt mycket nu. Så jag ska nog se till att hålla mig frisk faktiskt.
Slutar egentligen 15:10 idag, men ska stanna kvar på supporten eftersom jag fortfarande inte hållt mitt tal, vilket jag måste göra. Sedan ska jag dra till stan och kolla på en ny jacka eftersom min jacka gick sönder igår, det suger verkligen, men sånt är livet hoppas att jag hittar någon bra jacka i alla fall. ska nog ta en lugn kväll ikv och inte göra så mycket. Ska nog försöka umgås lite med Mamma eftersom hon och Lars åker till Stockholm imorgon och sedan till Egypten på fredag och är borta i 2 veckor.
Jag är fortfarande lika förvirrad, jätta drygt, det känns som om det är torsdag nu fast jag vet att det är onsdag.
Taggar faktiskt matten, eller egentligen inte men matte är kul, enligt mig alltså. Hinner iaf göra något vettigt på dom lektionerna så. Sedan har vi naturkunskap och jag tror att vi kommer få tillbaka proven som vi gjorde förra veckan, kan inte påstå att jag taggar det liksom IG!!! Sedan kom jag på att jag glömt min NKbok hemma, det är nog FÖRSTA gången jag glömmer en bok hemma alltså, så klantigt av mig.
Tror jag ska börja avrunda nu och gå och hämta boken innan vi börjar och försöka få min huvudvärk att försvinna! Den kom helt plötsligt, konstigt. Men men, vi hörs. Kramen<3

taggar verkligen sommar nu alltså!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback