180210 OS

Nu har min kära mor åkt. Imorgon åker dom vidare mot egypten imorgon. Hon ska då vara borta i två veckor så då ska mormor vara här och ja det känns väll sådär. Alltså jaja det kommer gå bra. Sitter och bloggar med datorn iknäet, sneglar på TVn då och då ska strax sätta mig och se på OS snart, ska ta en lugn kväll ikväll är dyng trött också. Jag är less, väldigt less, också har jag ont i hela kroppen. Jag känner verkligen bara föra tt klaga just nu, men det känns jobbigt det med. Inget känns särskilt lockande, eller jo det känns lockande att räkna matte, men det orkar jag inte, jag har alldeles för ont i huvudet för att orka det.
Imorgon är det i alla fall äntligen fredag, och jag funderar på om jag ska stanna på skolan och vara social med folk, dom ska tydligen ha OSkväll, blir sjukt nice tror jag.

Jag hade bakat kladdkaka igår dårå, bjöd på skolan idag, och den var verkligen sjukt god måste jag säga, blev nöjd i alla fall! Ska bädda ner mig i soffan nu med en bit kladdkaka och sedan se på OS, får se vad det blir att göra sen om jag kanske räknar lite matte än då, får så hur långt orken räcker till! Vi hörs kanske senare, kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback