260210 how did you know?

Oj, sitter och gör en ny header till bloggen, dock går det inte så våldsamt bra. Men ska snart lägga mig så att jag faktiskt orkar med morgon dagen också. Arbetshelg med DS, ska väll bli sådär. Kan inte påstå att jag är särskilt taggad, men jag är inte direkt taggat på något just nu heller. Vill mest bara sova bort helgen om jag ska vara ärlig. Och på något konstigt vänster så tycker jag faktiskt inte om att ha helg. För det är så fruktansvärt segt och jag vill bara att tiden ska gå. Å andra sidan är det OTROLIGT skönt med helg för att kunna vila ut sig ordentligt. Och det är väl kanske just det som jag verkligen behöver, vila ut mig.

Egentligen borde jag inte alls åka på arbetshelgen, jag borde stanna hemma och plugga. Även om jag bara(!) har 5 restuppgifter kvar nu, motför 11 igår så är det ändå något som jag måste engagera mig i och få det gjort så att min lärare blir nöjd. Och det är så otroligt skönt att ha fått just dom uppgifterna gjorda, nu är det bara några kvar innan jag är klar och det ska bli så otroligt skönt när jag har dom bortgjorda.

Jag ska strax fortsätta en stund med min header innan jag ska lägga mig.
Godnatt<3

Vila i frid Emelie<3
Så saknad.

Foto: Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback