270210 aj

Som ni ser har jag ny bloggdesign, blev väldigt less på den förra. Och jag är rätt så nöjd med den här, inte helt. Men jag skulle gärna vilja att ni(som nu läser) kom med synpunkter på vad jag kan göra för att förbättra designen eftersom min fantasi är ganska på botten just nu. Därav att jag inte har några fler Idéer på vad jag kan göra.
Och ni är så otroligt kassa på att kommentera annars så därför kan ni offra er nu. Och är det så att kommentarstexten inte syns, så lugn jag ska fixa det, bara ni tar det lite lugnt med det.
Men som sagt, ombyggnad pågår här. Så att alla vet det.
Skenet kan bedra ibland, och klockan är välidgt mycket och jag ska sova nu. Men jag bjuder på en väldigt gammal bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback