280210

Det suger att vara förkyld, jag vägrar bli mer sjuk än såhär okey? Det är helt enkelt inte okey att vara sjuk enligt mig. Inte nu, inte i veckan och inte på sportlovet heller! Har inte tiden, eller orken för den delen heller att vara sjuk så.
Ligger och försöker plugga, men ni märker ju hur bra det går? borde sova, ska upp om cirka 6 timmar. men måste plugga till mediaprovet i lagar och etik som vi har imorgon. Egentligen känns det som om jag kan det. Men jag vill ändå plugga så jag verkligen kan det imorgon, vill verkligen inte faila på det alltså!
Så det blir plugg tills jag nött in det, plugg på bussen imorgon och på lunchen. ska verkligen klara det. Inte för att jag tror att jag kommer att misslyckas, men jag blir ju inte nöjd med bara ett G. Eller jo nöjd blir jag men jag strävar efter ett högre betyg så.

Helt sjukt hur snabbt tiden går. Nu har hela februari gått, vars har tiden egentligen tagit vägen? Helt otroligt och om bara 4 dagar kommer Emmeli hit från Stockholm, ska bli så otroligt roligt. Sedan är det sportlov och då blir det nog att åka till bygdsiljum måndag till torsdag. Sedan blir det begravning på fredagen.

Nu ska jag svara på ett mail. Sedan mer plugg. Kramen<3

Make me laugh!

bjuder på denna gammla bild, för att jag saknar mitt hår<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback