190210 Saknad

Livet är inte rättvist precis som jag sa tidigare... Det är ett hål som är tomt som inte kommer att fyllas. Alla människor fyller en funktion i andra människors liv. Det gjorde du med! Du är fruktansvärt saknad. Även om jag inte kände dig så väl så kommer du alltid att vara saknad. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! Du var speciell, du verkade så positiv, som om du verkade börja bli mer positiv. Det tar tid att bearbeta men jag är glad för dom som finns som jag kan prata med. Jag är glad att det finns vettiga vuxna i min omgivning just nu. Jag är glad att jag har vänner som ställer upp för mig och gör mig glad.  Sånna här gånger behöver man varandra tror jag...

Dagen har som sagt inte vart den bästa..  men alla dagar kan nog inte vara bra. Jag kände dig som sagt inte så bra, men ändå!! Har nyligen pratat med dina föräldrar väldigt länge. Det var ett givande samtal och vettigt också. Det känns bättre nu, faktiskt! Men har ändå mer att smälta nu. Men det kan jag leva med ändå.

Vill tacka alla vettiga lärare som vi har på denna skola!! Ni är verkligen underbara så att ni vet!! Och Tack till Kajsa också!! Jaja, hon är ju lärare hon med, men ett lite speciellt tack! 

Ska nog hem senare och försöka sova lite då!! Är egentligen JÄTTE trött!! men aa!! Jag ska nog sova sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback