240210

Jag blir så förvirrad att jag inte ens orkar tänka längre. Det går inte att sortera ut det även om jag försöker. Det går upp och ner. Det är lite halvers, men det blir bättre. Det blir bättre med tiden. Bra, det vet jag inte men i alla fall bättre. Jag försöker verkligen, sedan kanske resultatet inte är detsamma som jag kanske önskade att det skulle vara. Men jag gör mitt bästa. Jag är inte riktigt säker på något längre. Men jag vet att orken tar kål på mig och det är påfrestande att inte orka lika mycket som jag vanligtvis brukar göra. Jag vill en massa saker men kommer inte längre än till bara tanken att jag vill orka göra det.
HAr försökt göra lite naturkunskap nu, så bra har det dock inte gått. Försöker fokusera men hamnar lika snabbt någon annan stans, i andra tankar. Men det finns så mycket jag kan säga, och vill säga men jag får inte orden, inte de rätta orden. Det blir fel och allt blir konstigt. Ska försöka göra något vettigt nu, sedan får jag se hur det går med det...  Men måste verkligen försöka få något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback