250210 don´t you see?

Alltså, vad händer? Varför händer det och nu? Och varför just du? Varför just den människa som är den som är en av de som betyder absolut mest för mig. Kan verkligen inte tro att det är sant alltså. Kunde det inte ha räckt med det andra som har varit nu? Som om det inte har varit tillräckligt tungt alltså. Men som jag sa tidigare, en olycka kommer sällan ensam. Och det stämmer ju tyvär faktiskt. och jag tänker på dig ska du veta. Och jag vet att det kommer att fixa det här, du är en såpass stark människa.

Är trött, för trött. Hoppas på att få sova något trots allt det hära. Kommer nog kanske inte gå jätta bra, men det är värt ett försök ändå. Jag ska lägga mig och se This is England snart och vila i alla fall. Måste se den Eftersom Sofie vill ha tillbaka den imorgon.
Så ska dra mig nu. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback