070210 trött?

Kan jag göra annat än att skratta åt mitt senaste inlägg? Om det ens får kallas för inlägg alltså. Jag skulle skriva mer men som ni kanske har märkt så gick den tanken inte så bra, och jag insåg att stavningen i inlägget inte eller var så särskilt bra. Men jag orkar helt ärligt inte bry mig om det alltså.  Jag har inte orkat uppdatera bloggen i helgen. Men nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen faktiskt. Bli något mer seriös, fast det har jag sagt så många gånger förr, så vi får väl se hur det går med det?

Vad gör man mitt i natten mellan lördag och söndag när man inte kan sova? Jo, man kommer på att man inte lämnat in arbeten som skulle vara inne senast på onsdag. Så man sätter sig och skriver färdigt det, och fixar till det. Sedan skickar man in det sådär vid 02:20. Sedan hur bra det arbetet blev vet jag inte eftersom jag faktiskt var ganska trött. Men nu är det inskickat, även om det blev en aning försenat men.

Nu ska amanda börja röra sig ner mot stan och träffa lite folk tror jag. Men egentligen vet jag inte om jag orkar faktiskt. Är rätt så less och vill helst bara sov nu. Men det går inte. Det blir nog tidigt ikväll, ska till tandläkarn halv 8 imorgon, känner att jag inte har så våldsamt stor lust med det alltså. Hur ska jag orka? Liksom 07:30, vad tänker dom med egentligen. Inte okey alltså.... MEn nu ska jag röra på mig. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback