010110

Världen är rätt konstig på samma sätt som den är helt underbar. Världen är så otroligt mycket positivt och så otroligt mycket negativt. Jag vill skriva en lista med allt underbart som finns. men hur lång skulle inte den bli?
Jag vill skriva en typ nyårskrönika om hur mitt liv har varit 2009 och lägga in ett inlägg med bilder som symboliserar år 2009 för mig. Men för närvarande så orkar jag varken det ena eller det andra, för jag är så otroligt trött och har varit vaken sedan 1030 igårmorse. Så jag har alltså varit vaken i 35 och en halv timme? HAr jag nu räknat fel så får det bli så jag orkar inte bry mig.
Nyårsafton var verkligen helt underbar. Var ute i Vännäsby med massa härligt folk, det var Jag, Malin, Sandra, Mirjam, Emmeli, Elias, Johan, Edin, mike och joakim. Helt underbart roligt faktiskt. Men kanske lite väl lite sova kanske.
Men bilder kommer imorgon. godnatt

Kommentarer
Postat av: Mike

Du glömde jocke!

2010-01-03 @ 00:43:29
Postat av: amanda

TAck :D:D tyckte det var någon jag glömt

Och ja, jag ska fixa, kommentarsfältet så kommentarerna syns, men jag har ingen ork haha

2010-01-03 @ 01:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback