030110

Hejsan! sitter och pratar med, joakim, johan, emmeli och malin på skype just nu och har pratat i cirka 5 timmar också.. Nu joinade Björn också, trevligt. Men jag funderar allvarligt talat på om jag ska ta och sova snar börjar vara ganska trött faktiskt. Och det ä dags att vända tillbaka dygnet eftersom skolan faktiskt börjar om ganska precis en vecka. Vi har faktiskt pratat i lite mer än 5 timmar, och det är riktigt nice. Vi hräven sakffat en egen youtubekanal, en egen blogg, en bilddagbok och en mail. Så ja vi ska kunna ladda upp allla bilder och filmklipp. Det är helt underbart hur roligt det folk kan ha egentligen.
Jag borde bokstavligen verkligen sova för jag sak upp rätt tidigt och jag ska hinna packa och allt sånt eftersom jag ska till övik, imorgon, eller idag blir det ju egentligen.

Har faktiskt inget att säga längre, så jag tror jag ska  och lägga mig nu faktist....
Så jag får sova ordenligt någon gång,... Så ja, godnatt, kramen<3


nyår


Kommentarer
Postat av: Gossipanka

Vem är din joakim? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback