040110

Låt mitt magot bara försvinna nu så jag får sova någon gång... jag orkar inte må dåligt längre. Egentligen är det nog bara magont,  men varje gång jag har ont i magen intalar jag mig att det är magsjuka och då börjar jag må illa och får spykänsla. Det är helt sjukt, men idag har jag flera anledningar på vad det skulle kunna ha ont i magen. Men det är ändå inte okey alltså. Jag funderar på att lägga mig och läsa en kalle pocket som jag har med mig och försöka vila lite i alla fall. Men jag måste i alla fall vila lite, för jag tror att det skulle vara bra att få sova något i alla fall. För den här magonet är inte rolig kan jag lova...
HAr faktiskt inget att skriva nu så jag tror jag avrundar detta inlägg faktiskt. KRamen<3

Kommentarer
Postat av: Gossipanka

han är din bf? :] right? (=

haha jag tycker det har varit på tokk för länge sedan! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback