050110

Sitter i Övik nu och gör faktiskt inte särskilt mycket. Verkligen inte alltså, skulle typ se någon film nu tror jag, och inte är jag trött heller. När fan ska jag vända på dygnet
Det här är verkligen inte okey. får se till att vara trött imorgon när jag ska lägga mig alltså, börjar bli lite orolig för att jag inte ska hinna få tillbaka en normal dygnsrytm innan skolan börjar och då kommer jag verkligen inte orka med något och det vore ju inte så bra.

Så, vad har jag gjort idag? helt ärligt inte något alls, men sånna dagar behövs också, verkligen. Rätt skönt att ta det lite lugnt nu innan skolan börjar, det är ju som bara 5 dagar kvar nu, och det är dags att börja ställ om sig på skoltänket och kanske göra bort lite uppgifter, men jag orkar inte ta tag i den dumma engelskan, har inte orken till det faktiskt. Engelskan kan ta sig.
men nu film. kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback