120110 sleepy

Sitter just nu i sängen och har datorn på min stol, lite udda, men orkar inte plocka bort kläderna från skrivbordet faktiskt. Det är kallt i mitt rum och då är elementet ändå på högsta värmen, jag funderar på att gå och göra thé och sedan krypa ner under en filt och se på tv innan jag faktiskt ska sova, är så otroligt trött så det finns inte känns det som. Ska faktiskt bli riktigt skönt att sova om jag ska vara ärlig. Egentligen borde jag göra klart en mediekomunikationsuppgift som jag ska ha redovisning på imorgon, absolut inget stort men han inte skriva klart om ena ordet, men jag undrar hur allvarligt det egentligen kan vara faktiskt. Det går nog säkert bra ändå. Det är första lektionen imorgon, pepp. Redan gått 2 skoldagar. Alltså jag är riktigt otaggad på skola, inte vart såhär otaggad på länge, men det är för jag inte riktigt ställt om mig än. Försöker göra mitt bästa ändå, men vet inte när jag ska ha tid att göra klart mina förbannade restuppgifter som är sedan förra terminen, men det löser sig säkert, hoppas jag.

Påtal om något helt annat så måste jag vara den klantigaste personen på länge alltså. Jag sitter i skolan vid datorn, har telefonen kanske 15 Cm ifrån mig. Vivi ringer mig men märker jag det? ne. Men jag märker när jag får ett sms från röstbrevlådan, så fail. Och hade inte råd att ringa upp henne heller.
Men det löser sig nog endå i think.

Jag har egentligen en massa saker att säga, men min ork räcker inte till längre. Ska bara säga en sak till.
Fick ett sms i förrgår som gjorde mig riktigt glad alltså. Det var inte personen som skcikade smset som gjorde mig glad utan vad som stod i det. Så därför längtar jag numera till nästa vecka.
Men nu ska jag nog logga ut och göra något annat innan jag ska sova. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback