130110

Sitter och pratar med Malin, joakim och johan på skype just nu. Men ska nog snart gå och lägga mig och sova, börjar vara trött och det är bra. Men jag orkar inte sova, är godissugen men orkar inte äta upp mitt godis, jag vill spara!
Det kommer säkert sluta med att jag kommer äta upp det ändå, det skulle liksom inte förvåna mig men ska låta bli. HAHA, nä suck.


Men så vad har jag mer att säga om idag då! Typ inget mer än att våran mattelärare inte alla gånger är sådär våldsamt bra faktiskt. Men det viste alla redan... MEn ska inte sitta här och klaga så mycket på våran mattelärare faktiskt, det verkar ju inte så hemskt moget. Så ska sluta detta inlägg med en bild från i september, fotleket FTW!
¨Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback