140110 TV

Antar att det är vid dessa tillfällen man verkligen borde gå och lägga sig på stört när man är så trött så man vet att man skulle somna på direkten. Men ändå envisas jag med att vara uppe för att skriva detta inlägg, för det är det enda som håller mig uppe. Jag försöker få kontakt med en inte lika kontaktbar(känns det som) malin just nu, som inte svarar på skype, det är inte bra. Insåg att vi har massor kvar att göra på vårat förbannade bildspel som vi ska redovisa på måndag, men det löser sig ska ni se. Det blir säkert superbra.

Vet inte varför men den här dagen har känts väldigt seg. Vist förmiddagen var det inget fel på. Hade först Medieproduktion med Kajsa. Vi ska börja göra ett TVprogram och om det blir seriöst(ska man tro på att det blir det i den här klassen eller) så ska vi typ få sända det på lokalTV, och det skulle ju trotsallt inte vara helt fel ändå!
Sedan Matte, men geometri och jag idag var inte så bra vänner. Misslyckades väldigt mycket på ena uppgiften som egentligen var jätte enkel. HAde bara glömt pi, och nej jag hittade inget tecken för pi, och när jag kopierade det som skulle vara pi blev det bara knäppt. Så det var det som tog längst tid på hela mattelektionen.
Efter våran inte allt för långa lunch hade vi svenska som faktiskt vara ganska kul, vilket är väldigt ovanligt. Men kroppspråk kan vara rätt så intressant ändå. Dock kan jag inte påstå att engelskan var lika roligt, långt ifrån, inte ens i närheten alltså.

Men nu blir det faktiskt sova för min del och skriver väl något imorgon antar jag! Kramen<3


Du gör mig orolig, men du säger att jag inte ska vara detså jag litar på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback