1501110 min kropp är död,

Jag är fortfarande fruktansvärt trött, alltså verkligen. Det är ganska frustrerande att aldrig bli riktigt pigg oavsett hur mycket man sover. Vet inte vad jag ska göra åt det heller. Är helt slut i kroppen, det känns som om jag skulle kunna ramla ihop när som helst, mitt huvud känns segt och jag är allmänt sliten hela jag. Och när jag väl går och lägger mig tar det ändå rätt lång tid innan jag somnar. Jag vill sova ut så att jag blir pigg någon gång och verkligen orkar prestera mitt bästa, just nu känns det inte som om jag kan det faktiskt.
Och påtal om att sova så åker jag till luleå/boden imorgon för att vi ska fara på dop, sedan på söndag åker vi vidare mot haparanda och ska gå på IKEA, hoppas bara att jag hittar något fint, sedan är det en annan femma om jag skulle få något, men titta kan man ju faktiskt alltid göra ändå.
 Jag måste hur som helst ta med mig datorn i helgen eftersom jag och Malin inte hann färdigt med vårat bildspel idag och det ska vara klart på måndag eftersom vi ska ha redovisning på det då. Och jag måste hinna göra själva bildspelet sedan ska vi lägga in berättarrösten på måndag, men det kommer säkert bli jätte bra tror jag!
Och påtal om att sova så tror jag att jag inte ska vara uppe allt för länge idag faktiskt, vi ska åka där vid halv 11 imorgon tror jag, och jag måste hinna packa innan det också. Så ja jag har en del att hinna innan vi ska åka. Men jag kan ju lova att jag peppar inte bilresan upp till Luleå imrn. Tur  att jag har min MP3 som jag för den delen håller på att ladda just nu. Kan säga att jag inte har laddat den på säkert 4-5 månader för att min laddare har vart borta.

Men nu ska jag faktiskt gå och se på film och sedan tror jag nog att det blir att packa och sedan sova. Skriver KANSKE imorgon, kramen<3


© By Amanda!
Aven om bilden e den bästa, men i all hast så fungerar den ändå tycker jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback