160110 dop

Sitter på hotellrummet i luleå just nu, och ska jag vara ärlig så tycker jag inte om hotell, jag tycker inte om alla ljud som är på ett hotell, men jag är ju som jag är i alla fall. Jag har ett enkelrum, så får sova själv, annars hade jag fått dela med mathias. Men det är alltid skönare att få ett eget rum alltså. Jag ska alldeles strax lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon eftersom vi ska på IKEA.
Dopet idag var trevligt, små barn är ju så otroligt söta så det är inte sant! Och bilresan hit gick faktiskt också bra.
Men man är rätt trött och sliten nu.
Vi gick till bishop och jag skulle ta en 200grams hamburgare för att det inte fanns något annat som jag tyckte verkade gott. Men såhär i efterhand ångrar jag mig verkligen, för den hamburgaren var riktigt äcklig och nu mår jag illa på köpet också, men det är sånt man får ta. Men nu ska jag försöka sova, kramen<3


överluleå kyrka(i boden alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback