170110 snow

Är hemma från Luleå/boden nu, det har jag ju faktiskt varit ett tg också men jag har inte orkat blogga än och nu ska jag faktiskt snart gå och sova, är dyng trött och ska verkligen bli skönt att gå och sova, men först ska jag leta reda på min medicin.
Jag tvär skriver dock ett inlägg i all hast för att inte låta bloggen vara ouppdaterad.
Vi Åkte till IKEA i Haparanda imorse vid 10 tiden, men sådär våldsamt mycket blev det inte inhandlat, jag fick ett par nya gardiner :). Sedan påbörjade vi den inte allt för korta bilfärden hem hit till Umeå, och jag sov nog stora delar av resan, därför är det nästan halvkonstigt att jag är trött nu, men lika glad är jag för det!
Imorgon är det skola, och redovisning på bildspelen, läxförhör på mediekommunikationen och antagligen i naturkunskapen också, och jag har inte pluggat ett dugg, men det går säkert prima ändå hoppas jag. Jag har ju ett tag på mig imrn, viktigast just nu är faktiskt bilspelet måste jag säga.

 Men nu ska jag faktiskt stänga av datorn och sova. Kramen<3


©by amanda!
Någon gång före jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback