180110 headache

Jag har ofta väldigt svårt att börja ett blogginlägg, jag vet aldrig hur jag ska börja skriva, därför blir jag nästan alltid missnöjd med början på inlägget!
Jag tycker nog själv att jag är en ganska dålig bloggare, för att mina blogginlägg oftast är långa och rätt tråkiga, men det får vara så, jag har mitt sätt att blogga och jag orkar inte engagera mig i att anpassa bloggen för att de som läser den ska tycka att den är bra.

Hur som helst så är jag väldigt seg idag. Vaknade för det första klockan 3 inatt och var helt övertygad om att jag skulle upp, sedan har jag haft ont i huvudet och i magen hela dagan. Men jag måste säga att det känns som om all magont har förflyttat sig till huvudet, det känns bokstavligen som om mitt huvud ska sprängas, och då har jag ändå tagit en alvedon.
Jag orkade inte vara kvar på skolan idag, så jag åkte hem vid 12 tiden och har sedan jag kom hem suttit här.Jag hade alldeles för ont i magen + mådde illa, och huvudvärk för att orka vara kvar på skolan och kunna prestera mitt bästa, det hade verkligen inte gått, och på köpet så missade jag 2 läxför.
Ska se till att vara piggare imorgon, men kommer nog inte vara med på idrotten tror jag, jag ogillar verkligen dans alltså, det är verkligen inte min grej!

Och när vi ändå är inne på skolan så hade vi "redovisning" på våra bildspel idag, och jag och malin hann klart i sista sekund kan vi väll säga. Det blev väll kanske inte superbra, men det blev rätt så roligt ändå tycker jag. Det är skönt att det är klart, men har fortfarande alldeles för mycket att göra. Men jag ska ta tag i det när mitt huvud inte känns såhär, jag ahde faktiskt tänkt göra engelska ikv, men måste lyssna och då mitt huvud är såhär är det verkligen ingen idé.

Men nu ska jag nog gå och sätta mig och se på TV tror jag. Måste i alla fall vila mina ögon så! Kramen<3


©By Amanda!
Ännu en bild från innan jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback