200110

Sitter på skolan nu väntar på att frukosten ska öppna så att jag ska kunna äta frukost, känner att jag faktiskt behöver det. Jag har dock fortfarande inte en aning om när jag börjar idag, men det löser sig säkert eftersom jag redan är på skolan så lära jag ju märka när vi börjar. Och nu öppnade hon frukosten men jag ska skriva klart det här inlägget innan jag äter frukost. Jocke och Elias sitter och spelar Guitar Hero. Och jag fatttar inte hur dom kan spela på expert så här tidigt på morgonen. 
Jag är trött och vill sova, men inte kan jag sova inte, inte nu alltså. MEn nu kom malin så nu ska jag gå och ta frukost. Kramen<3

Har ätit frukost nu och för närvarande sitter jag med massa folk i en soffa på skolan och väntar på att vi ska börja. Det känns som om alla kommer vara hemskt seriösa idag alltså, eller inte. Men det är väl som alltid när man pratar om folk på NTI?
Det kommer bli en väldigt lång dag idag, eftersom jag ska stanna på skolan när vi har slutat eftersom vi har öppethus ikv. Men det kommer säkert bli awesome!
Kommer nog komma hem någon gång efter 9 med min tur. För bussarna till teg går ju så väldigt bra på kvällarna, eller ja dom går en gång i halvtimmen, men det är 69an och det suger, inte för att det gör så väldigt stor skillnad men.
Hur som helst så ska jag försöka fota ikväll så att jag får några bilder, men aja nu måste jag dra igen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback