210110 Home

Sitter hemma nu och har ont i ryggen och axlarna och dessutom fryser jag hur mycket som helst, men det kan jag leva med ändå. Jag väntar på att mamma ska komma hem så ajg kan prata med henne eftersom jag vill vara hemma i helgen men tydligen fick jag inte det. Men förut lät det som om jag skulle kunna få det. Och jag ska fika med Vivi och får inte jag vara hem i helgen så kommer jag inte kunna det. Men ska vänta på att hon kommer hem så att jag kan prata med henne. Hon slutade tydligen jobba nyss.

Hur som helst så har dagen varit great. Eller ja stora delar av dagen har varit great. Engelskan var seg men skippade läxförhöret och ska göra det på tisdag ist. Så därför ska jag vrålplugga tills på tisdag så att jag verkligen klarar det. Men jag ogillar att man får 2 dagar på sig att plugga, det känns inte alls rimligt.
Annars var skoldagen great. Fick sluta tidigare så jag hann med bussen i tid ner till stan för att ha möte med världens bästa V. Mötet gick grymt snabbt men vi var efektiva, för ovanlighetensskull var ett sånt möte efektivt.
Och sedan buss hem och nu sitter jag här och tycker tiden ska gå så att jag får prata med min Mor så jag kan meddela Vivi om jag kan fika med henne eller inte.
Suck orkar inte skriva mer. Har för ont så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback