210110 så trött!

Sitter på skolan och håller på att somna just nu. Är så sjukligt trött så det är inte sant. Har sovit jätte konstigt inatt har sovit, vaknat, sovit vaknat och så har jag hållt på hela natten, det är riktigt störande eftersom jag egentligen var jätte trött igår när jag kom hem.
Vi tog en rast nu, vi ska vara på olika "stationer" men vi ligger lite före tidsplaneringen så vi fick ta rast. Egentligen skulle jag behöva ta en powernap men det orkar jag faktiskt inte.
 Funderar på om jag ska fortsätta redigera filmen på lunchen om jag hinner.
Jag har även hunnit prata med Sofie och frågade om vi skulle kunna skjuta upp läxförhöret tills på Tisdag eftersom det är jätte många som tyckt att det var alldeles för kort tid. Aja, nu har hon ju inte sagt att det går bra än, men hon skulle fundera tills i eftermiddag, så jag hoppas verkligen att vi får skjuta upp det. Så otroligt skönt det skulle vara.
Men nu ska jag avrunda dett inlägg. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback