220110

Sitter på skolan fortfarande och har redigerat film i nästan 2 timmar, eller ja det har nu gått mer än 2 timmar sedan jag började. Filmen är klar men håller på att ladda den så man kan se den i typ mediaplayer, och det här är andra gången jag gör det, förra gången blev det något fel. Nu har den laddat i17 min och funkar det inte den här gången så ger jag verkligen upp orkar inte försöka längre då. Jag har sjukt ont i mina axlar och jag skulle verkligen behöva vila ett tag.
Ikväll blir det Bio med Malin och Daniel, och se Har du hör ryktet om morgans, jag hoppas att den är bra:)

Woho nu ska det bara vara ca 4.30 min kvar innan den har laddat klart, men som kanske alla vet så ska man inte lita på det där. Så jag tar det med en nypa salt. Jag hoppas att det inte tar så hemst lång tid i alla fall.
Slutade 11 idag för att vi hann bli klara så snabbt, skönt att få sluta tidigt för en gångskull. Nu undrar ni kanske varför jag sitter kvar på skolan 3 timmar efter jag har slutat. Och det är enbart för att jag skulle redigera filmen som dom andra har väntat på sedan nyår.
¨Så så är det. Sedan KANSKE jag ska gå till hockeyplanen och spela hockey om malin och daniel fortfarande är kvar där. Men det är bra om filmen laddar kalrt någon gång då.

Aja nu ska jag sluta, orkar inte skriva mer om jag ska vara ärlig. Det är inte länge kvar på filmen eller nu är det ca 2 minuter. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback