250110

ROFL. Jag måste vara den klantigaste personen i världen för närvarande. Jag brukar sällan eller aldrig få virus men nu har jag lyckats med det, och bara för det så är det en trojan också. Liksom hur fan lyckas man med det?
Totalt klantig? mitt enda svar på det är "JA" verkligen.

Hur som helst är jag sjuk idag och har varit hemma från skolan idag. Det suger verkligen att vara hemma för det finns verkligen inte ett piss att göra på dagarna. Och jag känner mgi pigg ena sekunden och andra helt jävla död. Men värst av allt är mitt halsont och att jag inte kan svälja. Det tar typ kål på mig. Men det är väl bara att härda antar jag, jag lär ju bli frisk någon gång i hope.
Min dag har hur som helst bestått av att sitta vid datorn och att se på tv, ja det är ungefär allt jag har gjort idag.
 Nu har mamma börjat damsuga också vilket inte uppskattas av mig eftersom att mitt huvud redan håller på att sprängas. Men aja skitsamma.

Väntar i alla fall på mat nu, är  sjukt hungrig faktiskt. Men jag orkar inte göra i ordning någon mat själv. Jag får väl så lov att vänta då.

Håller på att göra en virussökning nu men den verkar fan ALDRIG bli klar, det är sjukligt störande måste jag säga.
Men orkar inte blogga längre nu. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback