280110 life is a bitch and then we die!

Amanda är trött less och orkar inte engagera mig i det här idag. Vill sova men jag orkar inte packa ihop datorn och lägga mig ner i sängen för att sova. Har ändå en känsla av att jag faktiskt inte kommer kunna somna heller. Tänker alldeles för mycket nu faktiskt. Jag har så mycket i mitt huvud så att det är inte klokt om vi säger så.
Jag  orkar inte gå in på varför just nu men det är helt enkelt så det är just nu.

Skolan idag var så otroligt chill så att det finns verkligen inte. Vi var ungefär 11 st från klassen där idag och det var så otroligt slappt. Fick otroligt mycket gjort för en gångsskull, dock kanske inte så mycket som jag hade behövt få gjort däremot, men alltid något. Jag har glömt att åka ner på smäck(?) och fråga om vi får intervjua dom om deras marknadsföring också, ska göra det imorgon. Däremot så hann jag och josefine åka ner till Café Göteborg och höra om vi får vara där och filma till vårat TVprogram, men ja hon som bestämde det var inte där idag så vi ska ringa dom imorgon.
Sedan så efter skolan så fotade jag och malin, eller mest jag. Och det blev nog några SJUKT bra bilder. Dock kommer dom inte förrän imorgon för att vi blev lite halvstressade när vi skulle åka för att lärarna kom och sa till oss precis när dom skulle åka. Så vi ska ladda in dom imorgon. Tills dess får ni klara er med en gammal bild från i sommras. Ska sova nu. KRamen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback