290110 so close, but so far away

Amanda är trött, så oerhört trött och vill verkligen bara sova. Så ska därför kasta in detta inlägg innan jag hoppar ner i sängen och somnar på direkten(förhoppningsvis). Imorgon ska jag engagera mig i en massa saker har jag tänkt. Eller rättaresagt så säger jag rätt ofta så men jag kommer sällan eller aldrig längre än till den tanken att jag ska engagera mig. Jag måste börja strukturera upp mitt liv mer ordenligt nu känner jag. Jag ska bli mer ekonomisk och ha bättre planering för saker jag gör. Ska planera mitt pluggande bättre och slutföra uppgifterna i tid. Så det ska bli min nya utmaning! Ni får gärna hjälpa mig att hålla det också. Ska börja redan imorgon, tror jag. Funderar på om jag ska jobba bort lite skoluppgifter imorgon så jag kan känna mig duktig.  Och så att mina lärare blir nöjda med mig. Jag har massa restuppgifter i engelskan från förra terminen som jag ska ta tag i så att hon blir nöjd med mig. Egentligen är det bara orken som har satt stopp för mig, inget annat.
Så det ska jag försöka ta tag i, så jag sak strukturera med min almanacka, då har jag i alla fall någon nytta av den.

Så nu ska jag återgå till den gångna dagen som har varit riktigt bra. Hade Medieproduktion i 3 timmar, vilket inte är helt fel eftersom det är en lektion som oftast är väldigt rolig. Vi ska i alla fall göra ett DVDomslag till någon skräckfilm från typ 60-talet, vi har 3st filmer att välja mellan. och jag har valt eldfödd, inte en aning om vad det är för film men den blev enkalst att göra. Så när jag väl valt film så fotade jag malin i studion i siluettbild och började sedan redigera bilden i Photoshop, den känns som om den kommer bli awesome faktiskt. Och det lät som om min lärare tyckte att det var en bra idé också, men jag avslöjar inget på förhand innan jag är säker på att det är så jag ska göra mitt omslag. Kommer nog antagligen att publicera den här sen.
Hur som helst så fotade jag och Malin efter skolan innan jag drog vidare till TC och umgicks med Diza ett tag.
Åkte sedan på Bio med Tony, Stefan, Mirjam, Maria och Elias och såg snabba cash som faktiskt var riktigt bra, ni borde faktiskt se den, även om den är svensk!
gick vidare till schmäck och frågade om vi fick intevjua dom, skulle återkomma imorgon och tog mig sedan en kopp varmchoklad, som inte alls var lika god som de brukar vara där, besvikelse alltså!
Och nu sitter jag här och håller bokstavligen på att somna och ska därför lägga mig ner snart. Ska faktiskt lägga mig och skriva in allt i min kalender innan jag somnar.
Och innan jag avslutar så ville jag bara säga att till det TVprogramet vi ska göra på medieproduktionenn med Kajsa, så sa Café GBG nej till att vi fick vara där, det ogillas!
Men nu avslutar vi med en bild ifrån när vi fotade i studion idag. Kramen<3

kan tillägga att vi tog över 100 bilder! Illa, men en bråkdel av dem som blev bra, men några i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback