300110 tillbaka till vintergatan

Sitter förnärvarande och fryser väldigt mycket. Funderar på om jag ska gå och duscha snart och sedan lägga mig och se på tillbaka till vintergatan, vid vintergatans slut. Lite nostalgiskt är det faktiskt när dom gör en ny säsong av den  serie som man bokstavligen älskade när man var liten. Och det känns som om man måste se hur det slutar, jag menar jag har faktiskt sett alla andra säsonger och då känns det somjag bara måste se den här nu.
orkar inte duscha just nu, ska försöka fåtag på Daniel och fråga när han ska till stan så jag vet när jag också ska vara i stan eftersom vi ska gåtillbaka till schmäck idag och fråga igen.
Vi ska ha kalas för Lars idag så det blir nog efter det hoppas jag.
Men nu orkar jag inte skriva mer, kramen<3

Nostalgi!!!


Kommentarer
Postat av: Petter Bragée

Hej Amanda. Tack för att du skriver snällt om Vintergatan på din populära blogg. Hoppas du gillar nya säsongen. Tack igen. Regissören


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback