100110 sherlock holmes

HAr varit och sett Sherlock holmes nu med finaste Diza<3. Den var faktiskt riktigt bra.
Och nog för att den var skadad, men det var inte så allvarligt faktiskt, och jag rekomenderar er faktiskt att se den.. Tack Diza för att du bjöd mig<3

Jag har inget att säga mer än att jag faktiskt ska sova nu, för jag är ganska trött och måste sova. Eller måste vara trött. Imorgon(eller idag egentligen) ska jag faktiskt stänga av datorn vi halv 11! Måste vända dygnet så jag orkar med skolan. Och vårat schema är inte det roligaste heller, men det är inget fel på det.
Jag är sämst på att blogga idag känner jag, men det är inte lätt att skriva något när det känns som att huvudet är tomt på ord.
Så ja jag ska göra mig i ordning sedan sova faktiskt.. nu när jag ändå är trött.


Jo helt klart godkänd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback