190110 the time when all you need is love!

Sitter och dricker inte allt för god saft just nu men det får duga, orkar inte klaga över det alltså. Jag har ingen ork att klaga över något helt ärligt. Det får vara somdet är, carpe diem ni vet. Har kollat på gudrun schymans blogg och kunde inte göra annat än att skratta faktiskt, hon skriver väldigt, ja ni får väll kolla själva. Jag orkar dock inte länka den.
Är väldigt seg idag och funderar därför på om jag ska gå och lägga mig snart, det känns som om jag skulle behöva det, men samtidigt känns det som om jag inte kan lägga mig kvart över 8, då kommer jag väll att vakna klockan 4 inatt, och det skulle inte vara uppskattat från min sida alltså.

Skolan idag tog kål på mig känns det som, vet inte varför för det var inte ens ansträngade alltså. HAde 3 lektioner, var dock inte så aktiv på idrotts lektionen men jag var där i alla fall, närvaro liksom! Sedan på mediekomunikationen spurtade jag och svarade på alla 28 frågor, känner mig faktiskt duktig måste jag säga, det verkade som om alla andra inte hann svara på dom så jag hann jobba ikapp, det var skönt iaf. Däremot kan jag inte påstå att engelskan var lika chill, men vi jobbade på "ganska" bra ändå. Fick däremot 40 glosor tills på torsdag, vad tänker människan med egentligen? Men jag antar att jag inte ska klaga eftersom det är våran första glosläxa(tror jag) vi fått. Men ändå 2 dagar, helt sick tycker jag.

Imorgon har vi tema dag, *skrattar* sex och samlevnad. Fast det är chill ändå, bättre än vanliga lektioner i hope? Sedan har vi öppethus imorgon, det kommer bli awesome tror jag. Ja nu är det ju då öppethus för alla 9or men ändå vi hade as roligt förra gången, verkligen. Men nu ska jag gå och göra popcorn och sedan ska vi se det regnar köttbullar.
Bye, kramen<3


Vill se den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback