lördag 02(3)0110

JAg har hamnat lite i otakt med dygnet just nu, det är därför det blir lite konstigt med mina blogginlägg, så för mig är det inte den 3e januari just nu, det är fortfarande den andra. Jag måste verkligen försöka vända tillbaka dygnet innan skolan börjar om cirka en vecka. Kan inte fatta att det har gått så otroligt snabbt, det är inte klokt hur snabbt tiden har gått. Men den har spenderats med underbara människor och det har vart värt varenda sekund av tiden!
Jag börjar längta lite till skolan för att få träffa alla dom man inte har träffat på hela lovet. Det är galet att längta till skolan egentligen, men tre veckor är en rätt lång tid, även om man har träffat de flesta av dom nu under lovet så har man inte träffat alla, och det är på tiden att man gör det efter tre veckor. Kan tänka mig hur långt sommarlovet kommer att kännas...

Sitter och pratar med
Malin på skype just nu. Och jag kom på det att vi fyller ju 18 nästa år. Det känns rätt otroligt egentligen, att jag fyller 18år nästa år. Även om det är närmare två år, så är det fortfarande nästa år som jag fyller 18. Det är nästan så man börjar känna sig lite gammal *skrattar*. Och jag undrar vad jag egentligen gör med all min tid. Gör jag något vettigt med den eller slänger jag bara bort min tid på onödiga saker. Nu känns det verkligen som om jag har världens ålderskris, och det kan jag ju inte påstå att jag har faktiskt...
Men jag menar mer det att tiden går verkligen snabbt och jag vet inte vad jag spenderar all tid på... Okey nog vet jag väll att större delen av tiden går till skolan och att vara med "gänget". Men all annan tid då, om det finns någon sånn?
Aja, det är ju inget direkt större bekymmer, jag får helt enkelt börja kartlägga min tid... eller inte haha..

Men nu till något helt annat faktiskt... Eller ja... jag vill säga massor av saker men jag orkar inte säga något alls..
Jag hade massor av saker att skriva som bara försvann nu också. så jag avslutar detta inlägg med en bild från nyår, ska bara välja en bra bild.. Kramen<3

Från höger: sandra,jag, joakim, elias, emmeli,johan, edin, mirjam och mike. fotograf av bilden är malin och bilden är tagen precisefter tolvslaget om jag ska lita på min kamera! Underbar kväll/natt/morgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback