070110

Godmorgon gott folk som läser min blogg just nu, även om det kanske inte är morgon längre så känns det verkligen som om det är det faktiskt.
Jag försöker bestmma mig för om jag ska gå på bio ikv eller om jag ska fara och äta med lindigruppen eller om jag ska gå på bio och se sherlock holmes med folket. Måste bestämma mig typ nu egentligen. Men jag lutar nog mer åt att fara och käka m lindigruppen om jag ska vara ärlig, har inte träffat dom på jäte länge. Jag menar sist jag träffade dom var typ första advent och det är ju ett tag sedan, känns som det är dags att träffa dom igen nu.
Är nog inte medveten om hur snabbt tiden verkligen går. Det är nästan jobbigt. Och ja hinner ändå bara en bråkdel av allt jag måste göra. Det är rätt frustrerande ibland.
Så Bio eller Middag, jag kan inte göra båda då vi  ska äta middag klockan  6 och bion är 1830. Så ja...
Lutar somsagt mer åt middag. Men aa.. Någon som har lust att ge ett tips på vad jag ska göra.

Mitt tangentbord laggar sönder idag och den känner inte alltid av när jag trycker tangenterna, det är rätt irriterande kan jag ju lova. Det tar väldigt lång tid att skriva idag, men jag ska snar pallra mig ner till stan och kolla på kläder. Jag ska även ringa Carola innan det blir för sent.

Somnade halv 3 inatt. Var jätte trött men kunde verkligen inte somna, jätte störande faktiskt. Men ikväll blir det tidigt, ska stänga datorn 2230 så jag kommer in i att göra det faktiskt. Det är ju bara några få dagar kvar innan skolan börjar så jag måste vänja mig vid att stänga datorn då...

Men aja nu ska jag avrunda. Kramen<3


Bio eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback