080110

Hejsan där ute, eller godmorgon till en del. Jag har en slappar dag idag, verkligen. Sitter i mjukis kläder och har vart uppe sedan tio och jag gar verkligen inte orkat göra något. Har nyss duschat och klockat är alltså 2. Jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med nu faktiskt. Tror jag ska leta bilder, det har jag tänkt göra i flera veckor så det skulle nog vara en bra idé. Eller göra färdigt någon av mina restuppgifter, eller så får  det bli ett projekt för i helgen.

Men innan jag slutar så ska jag visa er en typ mjukisdress som jag otroligt gärna skulle vilja ha, tror att den kostar närmare 2000kr och beställs från norge.. Otroligt mysig ser den ut att vara. Har som sagt inget annat att säga längre..

 

om ni trycker på bilden så kommer ni till deras hemsida, onepiece

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback