070310

Jag har för närvarande inget internet så när jag skriver detta inlägg så skriver jag det på ett word-dokument, det är nog första gången som jag skriver ett blogginlägg i ett word-dokument om jag ska vara ärlig faktiskt. Men jag kommer att publicera det här så snabbt jag bara får möjlighet till att göra det.

Som jag sa så sitter vi som sagt i bilen just nu. Vi ändrade våran planering en aning när det visade sig att vi inte skulle träffa några UNFare i Halmstad igår, torsdag så bestämde vi oss för att åka och överraska de i Horn genom att besöka dem. Och just nu sitter vi alltså i bilen på väg därifrån. Det har verkligen varit helt fantastiskt om jag ska vara ärlig, ja då menar jag alltså inte enbart nu när vi varit i Horn utan alla dagar som varit har varit helt fantastiska, och jag får verkligen umgås med världens mest underbaraste människor. Det här kommer verkligen ha varit en av de bästa veckorna den här sommaren, det är jag övertygad om.  Jag kommer att blogga om alla dagar, men det kommer nog ta sin lilla tid. Men som sagt så sitter vi i bilen på väg från Horn till Linköping just nu, och bilen är för närvarande sval, det kan jag verkligen inte påstå att den var när vi satte oss i den, varken i morse eller nyss.
Natten har vi tillbringat i Horn 24/7 lokalen som jag måste erkänna är väldigt fin, så nu vet ni det också! Gårdagen var väldigt bra, men den tänker jag faktiskt inte skriva om nu.
Idag har vi i det väldigt varma vädret badat, för andra gången den här veckan, vilket är väldigt bra för att vara jag, jag menar fortsätter jag såhär så kommer jag snart att ha badat fler gånger på så här kort tid jämfört med vad jag gjorde förra året. Och för er som missat det så badade jag första gången  slutet på April, jag är galen enlig vissa, men för er som verkligen känner mig så vet ni att jag faktiskt är ganska galen av mig.

Om ni är intresserad av något annat så är jag fruktansvärt myggbiten, men jag klagar inte, jag konstaterar bara att mina ben ser ut som två gigantiska flugsvampar, och jag kan meddela er att igår kväll, om jag räknat rätt så hade jag 28 myggbett på mitt vänstra ben och 24 myggbett på mitt högra ben. Och det verkar inte som att NÅGON av de andra har så många myggbett. Så om någon vänlig själ där ute skulle kunna tala om för mig hur det kan komma sig att vissa personer får mer myggbett än andra, för mina ben ser verkligen hemska ut om jag ska vara ärlig. Jag kan försöka fixa en bild på dom senare så ska ni få se hur dom ser ut.

Men jag klagar egentligen inte så mycket på det som ni kanske kan tro när ni läser det här, för det är sommar, solen skiner, det är väldigt varmt och jag har SOLAT, ja hör och häpna, jag har faktiskt legat ute enbart för att sola, det är faktiskt inte vanligt för att vara jag, men jag hoppas på att jag ska få någon färg den här veckan och försöker därför att ta alla tillfällen jag bara för för att sola. Jag hoppas bara att det ger något resultat. Men det lär vi märka senare.
Egentligen ville jag bara blogga för att visa att jag lever, jag menar något livstecken måste ni ju faktiskt få, jag har däremot inte så mycket tid över att blogga. Vi har allt för roligt för det. 

Jag har fruktansvärt roligt och vi har sjukt bra humor, enligt oss själva kanske. Andra skulle kanske bara tycka att vi var allmänt knäppa. Men det gör nog egentligen inte så mycket, för vi har sjukt kul, och jag tycker nog att det är det som räknas faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback