070410

Sitter på Arlanda på McDonalds nu och bara väntar på att tiden ska gå, jag är trött, fruktansvärt trött. Jag kände att tröttheten kom nu, när jag fick sätta mig ner och bara känna lugnet en liten stund, jag har fått i mig mat, och är väldigt mätt, det känns bra. Flyget går om ca en timme, och jag längtar verkligen tills jag får komma hem och lägga mig i min egen säng. Jag kommer sova så fruktansvärt gott känner jag. Det kommer bli väldigt skönt att få sova i sin egen säng, i alla fall en natt, imorgon bär det ju av till Norrbyskär ni kan ju bara tänka er hur trött jag kommer att vara, och frågan är hur bra ledare jag egentligen kommer att vara faktiskt.

Det känns redan tomt, det är som så dött på något sätt, och jag saknar redan att åka runt i minibussen. Men jag vänjer av mig skulle jag tro. Men den här veckan har verklgien vart galet rolig. Men väldigt, väldigt "jobbig", alltså jobbig är fel ord, det har tagit på kroppen om jag säger så.
Men nu funderar jag på om jag ska avrunda och börja dra mig och checka in mitt bagage, även om det är en timme kvar tills flyget går men. Och sen har jag inte så mycket batteri kvar. Men jag skriver nog mer senare någon gång.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback