071010 jo jag lever

Jag vill bara påpeka att jag faktiskt lever, så ni inte tror något annat, däremot är jag fruktansvärt trött, och ska därför lägga undan datorn nu för att sova. Jag har fortfarande inte återhämtat mig från veckan, och förra veckan, känns som jag hållt igång konstant, dygnet runt i en och en halv vecka. Så ni kan ana om det var skönt att komma hem i torsdags. För det var det verkligen.
Imorgon(idag) blir det kanske pite, men jag vet inte än om jag orkar följa med det beror lite på hur pigg jag är tror jag. Hur som helst så ska jag försöka fåtag på Maria A och kolla om dom har något som jag kan sysselsätta mig med på nbsk. Även om Jonas sa att han skulle säga till henne att de skulle höra av sig om dom hade något dom ville ha hjälp med, så känns det ändå bättre om jag hör av mig själv också. Så så är läget just nu. Jag måste skriva på om turnén, skriva klart kanske jag ska säga, innan det gått för lång tid och jag hunnit glömma allt. Men nu blir det sängen. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback